Rajoy anuncia la connexió de l’alta velocitat amb França per abril vinent

TGV a Figueres Vilafant.
TGV a Figueres Vilafant. Foto: Jordi Verdugo.

Mariano Rajoy va aprofitar la 21a cimera franco-espanyola, celebrada el 10 d’octubre a París, per llançar un missatge de conciliació a l’anunciar, amb especial èmfasi, que la línia ferroviària d’alta velocitat (AVE) de Barcelona a França estarà en servei el proper mes d’abril, amb l’objectiu de posar la capital catalana a dues hores de ciutat francesa de Perpinyà.

A tot això, la premsa ja anuncia que Foment preveu obrir l’AVE BCN-Figueres al desembre, i “que, sempre que no es produeixi un imprevist d’última hora, l’AVE circularà entre Barcelona i Figueres (Alt Empordà) el 15 de desembre. Les constructores i enginyeries treballen a tot gas. Les proves en la infraestructura van començar la setmana passada. El Ministeri de Foment ja té horaris per prestar el servei…” (font el Periódico de Catalunya )

Logo FCAF text lateral gran
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.