El Museu del Ferrocarril de Catalunya reinventa el seu Blog

El Blog del Museu del Ferrocarril de Catalunya va néixer l’1 de juny del 2011 i després d’un temps de silenci, retorna amb un projecte nou.

El Museu l’ha convertit en “El mon dels trens”, un espai divulgatiu sobre aspectes relacionats amb el Museu que mereixen un tractament en més profunditat i més reflexiu d’interès tant per a professionals com per a afeccionats als ferrocarrils i que serveixi per intercanviar coneixement.

Desitgem un camí llarg i ple d’interès a la nova orientació del blog del Museu.

Més informació:

Logo FCAF text lateral gran
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.